داشتم با یکی از دوستانم حرف میزدم . یه جمله ای گفت که دلم گرفت . گفت میدونم شاید تو دلت بگی من ادم بی عرضه ای هستم و این همه ایده و فلان و دستور بهت دارم میگم . ولی یادت باشه شاید من شکست خورده باشم و هیچ کار پیروز شده ای نداشته باشم و الان هم زیر فشار مالی باشم ولی من مشاور بهتری ام . چون گاهی ادما پر ایده ان ولی بد شانسی میارن . یا مثلا اشتباهاتی میکنن که شکست میشه . پس اونا بهتر مشاوره شکست میدن . پس کارهایی که من کردم و نمیام بهت بگم بکن . ولی یه آدم پیروز هیچ وقت راه شکست رو نرفته و اون رو نمی شناسه . نمیدونه کدوم راه شکسته . و یک شکست خورده دقیقا میدونه راه شکست چیه !

نگاهی بهش انداختم و دیدم ... راست میگه ... چند مورد دیدم تلاشهاشو و کارهایی که کرد و نشد و فقط توی یک فقره سرمایه گذاری ۸۰ میلیون پس اندازش رو از دست داد و هیچ کاری هم نمی شد کرد حتی شکایت! برنامه هایی ریخت ولی رقبا نذاشتن کار کنه . بعد رفت سمت کارهای ویدیویی که باز هم اونجا شکست خورد . ولی پیشنهاداتش عالی بود ..

به نظر شما یه شکست خورده میتونه یه مشاور خوبی باشه؟