دنبال زندگی بهتر دوییدن چقدر سخت شده . ولی همیشه سعی کردم قوی باشم .  همیشه سعی کردم توی هر کاری که شروع می کنم نهایت سعیم رو بکنم . امروز یک نمونه کارم رو فرستادم و با این متن روبرو شدم که نمونه کارت به درد ما نمی خوره . مهم هم نیست . گاهی فکر می کنم برم با کسی و کمکش کنم کاری کنه و هرچی سود کردیم نصف نصف . دوست داشتم مثل یکی از دوستام ویدیو یوتیوب بسازم و استریمر بشم . ولی کامپیوترش رو ندارم که بازی کنم . ندارم که استریم کنم . اصلا همین وبلاگ رو هم با یک نت زخمی می نویسم . ولی دارم سعی میکنم تلاش کنم . 

اگر یه روزی یکی از شما هم اومد توی این وبلاگ و شرایطش مشابه من بود باید بهش بگم که بجنگه . مثل من که تسلیم نمیشم . کار میکنم و پول هام رو جمع می کنم و کارهایی که دوست دارم رو انجام میدم . یکی از دوستام میگه میخواد پول هاش رو جمع کنه و یک استودیو خانگی درست کنه و من هم گفتم کمکش میکنم . ولی همش در حد کمک کردنه . 

نمی دونم از کجا میایین اینجا . ولی یه نصیحتی حرفی بهم بزنید که بتونم خودم رو جمع کنم . بی پول شدن بدترین دردیه که برای هر پسری می تونه رخ بده